Listing 1 - 10 of 61 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
School management --- Netherlands --- Onderwijs 37 --- Onderwijspersoneel 371.12 --- Personeelsbeleid 658.3 --- Nederland (492)
Choose an application
Het onderwijs in Vlaanderen behoort tot de wereldtop. Dat is toch de opvatting die hierover leeft. Strookt dit clichébeeld nog met de werkelijkheid? Is ons onderwijs nog steeds kwalitatief hoogstaand of moeten we stilaan spreken van vergane glorie?In 'Scholen laten schitteren' toetst Stijn Van Hamme het clichébeeld aan de werkelijkheid. Aan de hand van internationale testen, de peilingtoetsen van de Vlaamse regering, vaststellingen van beleidsvoerders, mensen uit het hoger onderwijs en anekdotes van leerkrachten gaat hij na of die idee inderdaad strookt met de realiteit in onze scholen. Vervolgens kijkt hij over de grens om te zien of het Nederlands educatief systeem terecht geldt als inspiratiebron voor Vlaanderen.In het tweede deel schetst hij aansluitend zijn persoonlijke visie. Deze vormt de basis voor de invoering van een echte kwaliteitscultuur als grondslag voor het onderwijs van de toekomst.
450.4 --- onderzoek naar onderwijs --- Toekomstverwachtingen --- 371.12 --- Pedagogiek --- onderzoek --- Lesgeven --- onderwijs --- Teaching --- onderwijsbeleid --- 370
Choose an application
Enseignement --- Onderwijs --- Sciences sociales --- Sociale wetenschappen --- Instituteurs --- Instituteurs --- Onderwijzers --- Onderwijzers --- 371.12 (485 : 493)
Choose an application
Enseignement (Activité) --- Onderwijs (Activiteit) --- Teaching --- 371.12 --- Onderwijzend personeel --(algemeen) --- 371.12 Onderwijzend personeel --(algemeen) --- Teachers --- Didactics --- Instruction --- Pedagogy --- School teaching --- Schoolteaching --- Education --- Instructional systems --- Pedagogical content knowledge --- Training --- Psychology
Listing 1 - 10 of 61 | << page >> |
Sort by
|